Dec 9, 2008

HMMM...PANI PURI...!!

Eat around a table in a room under a roof

Eat anywhere but not on the road

This happens everywhere

But not in INDIA…!!!


The street food is hot favorite here

Spicy water in a crunchy shell

Is the source of life to some

While it is a hope of life to the rest


The round corners of the hard crust

Can fill in the chat pata fillings

With stuffing and onions

To make it feel like Heaven


INDIANS love Pani puri

Not for its availability

But for its richness in taste

And its refreshing presence…!!!


20 comments:

chandu said...

HMM pani puriii!! I love it a lott!!!!GUD saying yam.

Leo said...

you are making me hungry with such delicious posts yamini!! :P

Hemanth Potluri said...

ur making me dream of eating panipuri now :(....good post of indians fav food :)..

urs..hemu..

Preetilata【ツ】 said...

wowww yum-yum-yummy.

super cute and tasty yam yam yamini :P

Aneesh said...

Yup! Yummy.. street food is the favorite... we call it thattukada
:)

Phoenix said...

slur slurp!! i want them too

Mithe said...

yyummy.........:)

Priya Joyce said...

my mouth watering :P

wow today bakk frm collg i am gonna eat tat :P

btw yamini i need ur email id..wanna invite u for ma blog

How do we know said...

and now i want to eat panipuri.. all ur fault for tempting me with those pics!

sukku said...

hmmmmmm.........panipuriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........
y mouth is watering yam......
come fast yaar......we will go out and have some panipurii......
wanna go nowwwww and have panipuri untill my stomach is full......
a very grt one by uu...yam....
i am excited to see ur posts yaar....

dil ki pyar said...

@Chandu

thank you dear...!!!

dil ki pyar said...

@Leo

if u r hungry then have some pani puri....

thank you dear..!!!

dil ki pyar said...

@Hemanth

thank you dear...

dil ki pyar said...

@Preetilata

thank you....!!!

dil ki pyar said...

@Aneesh

thank you dear....so how abt a plate of Tattukada????

dil ki pyar said...

@Phoenix

thank you dear....

wanna eat panipuri now??? me too....

dil ki pyar said...

@Mithe

thank you....

dil ki pyar said...

@Priya Joyce

thank you dear....
and abt the invitation to your blog...i am honored

thank you...

e-main: completegirl1202@gmail.com

dil ki pyar said...

@How do we know

thank you dear....

i am glad if i had tempted you with ma posts

dil ki pyar said...

@Sukku

pakka we will go...adn from now on we will defly have them often...

u remember how much we ate panipuri when did our mini project...and now it is time for our major project...and yes, we will have fun